Dans

Idag var det dans igen. Jag hängde inte med alls, har inte varit med på två gånger så var helt lost..Men ska öva med Sofia på lördag :) Känns lite bättre då iallafall. Det är ju en liten uppvisning nästa gång, men det verkar inte som att så många kommer. Jag hoppas på det iallafall :)

Imorgon är det grekiska också, tror jag stannar på stan emellan..Ska träffa Mamma och Alex, hon skulle hämta honom från dagis. Vi hade några kuponger på H&M som vi ska använda, dom går ut imorgon så det kan ju vara smart. Känns bra att handla lite julklappar nu, så slipper man ut i hysterin dom typ sista två veckorna. Eller vad tycker ni? Jag har kommit på vad jag ska köpa till min storebror också. En brödrost, haha. Han vill ju ha en, så det blir nog bra.

Det har inte blivit något plugg idag heller! Får ta och skärpa mig nu. Måste plugga imorgon kväll då. Då är det inget program som måste ses iallafall :)


Jag ska börja märka bilderna jag lägger ut på Alex, eftersom det finns många sjuka människor här i världen.
En bild på mig och Alex julen 05
image404

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0