Halka

Igår på gympan så hade vi någon typ av lagkamp. Det var faktiskt kul, men mycket var svårt. Jag var inte med på allt, eftersom jag fick jätteont i ryggen. Men då peppade jag på resten av mitt lag istället :) När jag åkte hem sen, så orkade jag inte byta om till klänningen igen, så jag hade mjukisbyxorna på mig. Det var ju ändå sista lektionen. Ishalt ute var det också, is och regn. Så efter att ha vrickat foten två gånger, så är jag nästan hemma. Vips, så halkar jag och smäller i rumpestumpen! Haha. Egentligen var det inte så kul, men en tant började blev typ jätterädd och försökte hjälpa mig upp , men jag svarade bara att det gick bra. Landade i en vattenpöl också...Tur att jag hade mjukisarna, dom tog en del av smällen tror jag. Så idag har jag jätteont i rumpan, och vänster lår/ben. Det var vänster som drabbades värst. Snygga blåmärken lär jag få i alla fall ;) 

Fick reda på att vi inte har någon engelska nästa fredag, så i princip börjar vi  13,45 och slutar 16,40. Ska prata med Göran och fråga om vi inte kan flytta sista lektionen till morgonen istället, eftersom det var ett förslag ifrån början. Det skulle ju kännas lite skönare..  Jag ska ju åka till Jonas med, så desto tidigare vi slutar desto lättare blir det för mig :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, dom andra har språk så jag sitter här i biblioteket. Sen skulle Markus komma hit så skulle vi äta...Försöka hitta Frida i matsalsvimlet också. Efter det ska vi svara på frågorna till samhällsprovet, jag pratade med honom idag och kan man frågorna väldigt bra så har man ett VG. Så det ska jag satsa på :) Läsa boken lite också, men plugga in frågorna i första hand. 

Efter skolan ska jag kanske med till Fannys pojkvän, och röka vattenpipa. Har aldrig provat det, så det kan ju bli kul :P haha.

Lägger in en bild på mig och Fanny ifrån igår :)

image409

Kommentarer
Postat av: Louise

JUST JA!!! dom omtalade fyrverkerierna får man ju faktiskt inte missa iår..vilket jag gjorde förra året..(har bara bott här i 1,5 år)..tack för att du påminde mej :) är det kl halv fem lr?

2007-11-30 @ 10:59:49
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Louise

japp, då kommer jag nog befinna mig där..fyrverkerier e ju sååå mysigt å stämningsfullt =)

Jag bor på kantorsgatan så jag tar alltid 2an in till stan, sen byter jag buss eftersom jag går i skolan i ultuna :p

2007-11-30 @ 14:39:56
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej självklart är det inte så med alla klar.. Var lite "ironisk" :)) Ja det får jag hoppas :D Ha en underbar fredag! Kram

2007-11-30 @ 16:30:51
URL: http://Jonnalitensyster.blogg.se
Postat av: Louise

G town? :P håller inte så stor koll på alla ställen här...haha..

2007-11-30 @ 21:43:54
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Evelina

Oj, jag känner igen det där med att halka o slå sig, själv gjorde jag det flera ggr när jag skulel gå hem en kväll för inet så längesen, snygga blåmärken fick jag haha :D

2007-11-30 @ 22:02:59
URL: http://eveelinaa91.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0