Halsont

Jag har ingen feber, och inte ont på något sätt i kroppen. Men min hals gör så jävla ont! Varför släpper det inte för ?? Har säkert halsfluss eller något..Jättejobbigt.

Just nu är Jonas , Björn och Eva på väg hit till Uppsala för rättegången som börjar klockan 9. Lycka till älskling!
Själv ska jag på engelskaprovet 9,20. Har verkligen ingen lust, kan knappt prata alls..Och så kommer folk fråga varför jag ska hem igen, och så kan jag knappt svara. Usch, vill ha tillbaka min röst. Har inte sjungt på tre dagar nu eller. Det kommer ju ingen ljud ur min hals alls.

Sov väl ganska hyfsat inatt, men vaknade halv sju och kunde inte somna om. Så jag gick in i duschen och satte mig här efter det, min buss går inte försen 8,40 så jag har ju ganska lång tid på mig. Funderar hur det ska gå på provet eftersom jag levt på bara te och vatten i två dagar, min hjärna borde ju inte orka tänka alls. .

Såhär tråkigt kan man ha när man inte kan somna.

image378

image379


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0