Klänning

Hittade en jättesöt klänning på Gina igår ! :) Ska åka och köpa den på stan snart, väntar bara på pappa, niklas och alex. Vi tar bilen dit, sen vidare till Gränby C och tittar där lite..Ska hjälpa Niklas köpa en present till en 4 åring som dom ska på kalas hos senare idag :P

Igår var väldigt skönt , vi gjorde verkligen ingenting. Bakade en äppelpaj. Jag åt på för första gången på två dagar, det var ganska .. roligt faktiskt. Sen såg vi på tv, men vi lag oss ganska tidigt..
Både jag och Jonas behövde det .. Så vi har varit vakna sen halv 9 imorse.

Vi fick jätte goda parfymer av pappa från Greece också:) Jag fick Lacoste - Touch of pink, och Jonas fick Hugo Boss - Soul


Nu ska jag göra mig klar :) 

Jag älskar dig Jonas.

image380  image381

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, läste om kinas zoo som du skrivit om och kan då inte vara utan att fråga,,, Greklands djur hållning vad tycker du om det ??
måste bara kommentera förlovningen också, på riktigt är det ju ett tecken på ett kommande giftermål, men sen,,, för kärlek är man aldrig varken för ung eller gammal så Grattis

2007-11-18 @ 15:33:43
Postat av: Fanny

Jag har haft den perfymen :) luktar jättegott gumman :) skönt att ha pappa hemma nu?
Pusspuss

2007-11-18 @ 16:05:12


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0