Kort dag

Idag var en kort dag, jätteskönt. Vi hade ingen drama, så jag slutade halv 12. =)


Ska åka på grekiskan sen också. Har ingen lust att gå ut i kylan igen..Men jag måste nog det. Åt precis lunch, Ris, tonfisk och bönor. Jag älskar verkligen bönor. Världens godaste.

Ska nog passa på att skriva på uppsatsen i historia.. När jag ändå kom hem lite tidigare :) Pappa kom inte hem igår, det var någon fel med biljetten. Får se när han kommer hem.

Pratade just med älskling, och blocken jag letat efter fanns hos honom! Dom har varit slut jättelänge.
Så han fick köpa 10 st nu. Haha, stackare.

Nu ska jag skriva lite :)



 image343



image344


image345


Kommentarer
Postat av: J

tack! ja, det är jag & min sambo som bor här, och snart våran lille skrutt :)

2007-11-07 @ 14:09:04
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: j

det är en pojke :)

2007-11-07 @ 14:56:34
URL: http://jonnalantz.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0