Rubrik?

Igår var vi på stan hela dagen nästan sen så åt vi På Almby Pizzeria. :)  På kvällen gjorde vi inte så mycket. Spelade lite och tittade på CSI miami.

Idag har vi inte gjort någonting alls. Hur skönt som helst. Vi ska åka upp på stan och käka middag snart, sen vet jag inte vad vi hittar på. Lite nytta har jag iallafall gjort. Jag har skrivit klart om Osmo Vallo och loggboken om arbetet. Känns skönt. Skulle behöva plugga matte också så jag får nog göra det när vi kommer hem igen.

Igår snaggade Jonas sig. Haha, gud vad annorlunda det blev, men såklart lika snygg ;) Jonas ena katt, Tussi är urgullig. Hon är stor som en boll, men är bara runt 5 månader. Haha, så söt. Se själva.

image340


image339

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0