Sjuk

Ja, som rubriken lyder så har jag blivit sjuk.. Som dom flesta andra i detta avlånga kalla land^^  Började imorse med att jag kände mig konstig i halsen, sen har det bara fått utför. Så jag åkte hem runt halv 11, sen så åt jag med mamma och Alex.. Ska lägga mig i sängen och vila snart, men ska skriva klart mitt arbete om Heliga Birgitta först. Nästan klar nu, bara resultatet kvar. Jag har feber också, vet inte hur mycket men..Tog två tabletter så det går väl över.

Jonas är också sjuk..Han ringde mig och sa det. Stackars älskling <3 Han som måste bli frisk till på fredag då han ska på rättegången också. Men det tror jag går bra, i värsta fall får han ta tabletter så han mår bra under rättegången i alla fall.

Jag har verkligen blivit dålig på att komma i säng i tid. I tre nätter i rad har jag kommit i säng mellan 1-1,30. Det är ju helt sjukt. Inte så konstig att man blir sjuk, jag sover ju typ ingenting. Men det är mitt eget fel, och det vet jag. Ska försöka bättra mig på den fronten.

Ska sova hos bror ikväll också. Mamma jobbar natt, och jag tänker inte sova ensam. Så han sa att jag kunde sova hos honom och Alex :) Han är fortfarande sjuk, men hans feber är borta iallafall. Det går bara runt i vår familj just nu. Feber och förkylning.

Imorgon är föräldramötet som jag och Fanny ska hålla. Ska bli spännande, bara vi kommer över nervositeten :P haha. Men det kommer gå bra sötnos :) <3

Nu ska jag fortsätta skriva, sen gå och lägga mig. Blir inget mer inlägg idag, eftersom jag går hem till Niklas och Alex sen.

Bilden är tagen imorse, innan jag gick till skolan.
image374




Kommentarer
Postat av: Fia

16-åringar ska inte va förlovade..

2007-11-13 @ 12:42:47
Postat av: Elin

Palla, vafan har det med er att göra? Det är juh fett gulligt att dom är det =)

2007-11-14 @ 11:29:55
URL: http://comebacktowhatyouare.blogg.se
Postat av: frida

men ursäkta mig!! bara för att ni inte har hittat eran stora kärlek och måste hitta någon och hacka på. Bara för att sophia är lycklig och har hittat den rätta, och till och med förlovat sig , det är vackert, Okey?! .. fatta någon gång ,

2007-11-15 @ 18:46:27
Postat av: Din jonas

Men va fan få tummen ur röven och sluta lägga er i hennes liv ok! Om hon vill vara förlovad med mig så får hon vara det. Det har ni inte ett jävla skvatt med att göra!!! Jag älskar henne över allt och hon samma sak mot mig, så sluta klaga på våra liv och tänk på era egna tråkiga liv i stället!! Om ni har så jävla mycket tid på att klaga på andra så är det något fel med era egna liv. Ni är ju fan bara avundsjuka.

2007-11-15 @ 18:48:27
Postat av: Fanny

Kan inte vissa skaffa sig ett liv eller något? Hon är förlovad med jonas för att hon älskar honom! Vi lever på 2000 talet, om ni tittar på förlovningen nu, så är det inte som förr. De bestämmer själva när de vill gifta sif, och ni ska ge fan i när!Skaffa ett ligg, eller kanske ett liv? Min rekomendation iaf. Älskar dig gumman, snart min tur

2007-11-17 @ 14:14:15


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0