Skola

Nu sitter jag i skolan, dom andra har språk.. Dom slutar om en kvart, då ska vi nog äta lunch :) Sen har vi rast till kvart över ett.. Blir väl biblioteket som vanligt. Kamakazekaninerna ;)

Mamma har ringt till parkeringsbolaget. Dom säger att det sitter en skylt i början av infarten, vilket vi inte har sett. Tycker det är väldigt dåligt av dom att inte skylta nogrannare, ny måste vi betala dom böterna. Har vi otur, har det kommit en till idag eftersom vi inte har flyttat den. Det är min bror som måste göra det, och han kommer ikväll. Isåfall blir det 1050 kr i onödan. Usch, känns lite jobbigt faktiskt.

Mamma är sjuk också. Någon blandning av influensa och vinterkräksjukan. Alex likaså. Jag hoppas inte jag åker på den, vill verkligen inte bli sjuk. Så mycket som händer i skolan också, man har inte "råd" att vara borta.

Jag och Fanny ska anmäla oss om att få åka som utbytesstudenter till USA. Vi ska skriva en riktigt satsig motivation, haha. Nej, men det vore ju rolig att åka dit med Sötnosen :)

Imorgon ska det vara filmkväll hemma hos mig. Cissi, Fanny, Ronald, Markus och kanske Frida också. :) Fanny kommer lite tidigare til mig, så vi ska börja göra hemmagjord pizza. Mumsigt värre! Sen ska vi se The hills have eyes 1. Säkert någon mer också. Beror på hur länge dom stannar.

Nu blev det ett långt inlägg, men kände att det var mycket som hade hänt :)

Puss (det blir en somrig bild på mina fötter från i somras, som jag hittade på bilddagboken. Kan behövas lite sommarminnen i det dystra höst sverige.)
image350

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag! =)

2007-11-09 @ 11:13:08
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Elin

Fan va jobbigt me böter.. Håller ochså på att bli sjuk, det är värsta viruset med vinterkräksjukan i min skola :/

Ha de bra :D

2007-11-09 @ 16:37:35
URL: http://comebacktowhatyouare.blogg.se
Postat av: Sanna

Svar: tack tack =)

2007-11-09 @ 20:16:12
URL: http://sannakumlin.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0