Älskling

Snart kommer Jonas =) Jag ska ta bussen om en halvtimme och åka och möta honom. Har längtat jättemycket :)

Idag var väl en ganska okej dag i skolan. Som vanligt. Fast det var måltidens dag idag, så vi fick glass också. Haha. Fick ni också det ?


Idag fick jag akupunktur mot min migrän hos min sjukgymnast. Han satte på halsen och nyckelbenen också! Haha, har aldrig fått det där så det kändes lite konstigt. Jag har också blivit mer töjbar i lederna, ett bra framsteg.
Sen så stannade jag och mamma och åt på Jalla. Ska äta där på lunchen imorgon med med Jonas, Fanny, Cissi och Frida. Haha, inte bra. Men men, man lever ju ändå bara en gång eller hur ?

Imorgon kväll ska jag kanske övningsköra också. Hoppas det, vill verkligen prova min nya bil. Sen ska vi kanske handla också.

På lördag fyller mamma år :) Så då firar vi henne. Slog in två av hennes paket nyss.

Nej, nu ska jag göra mig i ordning och åka och hämta älskling. Vi ska se på senaste Beck när vi kommer hem,  Beck- I guds namn.

image308Sötnosar

Kommentarer
Postat av: Sooz

Japp! Vi fick också glass :D Det var super gott, önskar jag hade tagit fler (var duktig och tog bara en) :P

2007-10-19 @ 16:33:12
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: Sooz

Haha ja det där med och dyka låter ju jätte kul men INTE det där med att vara fast i en "vattenorkan" med en massa läskiga oväder över oss haha! :P

2007-10-21 @ 20:26:25
URL: http://Sooz.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0