bärbar dator

Just nu vill både jag och J köpa varsin bärbar dator. Men vi bestämde oss för att vänta till mellandagsrean efter jul istället, då kan man spara mycket pengar. Dom kostar ju ganska mycket, så det är nog bra att göra så.

Vi åt på IKEA idag också. När vi kom dit så kostade en liten köttbullar bara 16 kr. Haha, det är ju ingenting. Så vi köpte varsin sån potion. Men vi blev inte så mätta så vi åt när vi kom hem också. Stekte kött och gjorde ris och bönsallad.
Ugly Betty och Desperate Housewifes är ju standard för mig på tisdagar, så jag började titta på det. Men jonas ville inte titta på DH så han satte sig vid datan. Nu har vi precis duschat klart, vi ska packa nu och sen lägga oss.

Imorgon åker vi till Jonas, och vi är framme runt 19,30 hos honom. Vet inte om jag skriver imorgon kväll, beror på hur trött jag är. När vi vaknat imorgon ska vi i allafall åka till stan med min mamma.

image331

Jeansen jag köpte i söndags.

image332

Skorna :)

image333


Våra ringar

image334


Lite blixt eller vad ? :O

Kommentarer
Postat av: mojsan

haha vad är det med killar att inte vilja se DH ?

2007-10-31 @ 11:25:13
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

haha nej, inte jag heller!

2007-10-31 @ 11:44:33
URL: http://axeln.blogg.se/


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0