Bil?

Idag har jag kollat på en bil med min bror. En Ford Mondeo -98. En mörklila. Jag blev jättekär, den är så otroligt fin. Inga skavanker på insidan alls, jättefin svart klädsel. AC, elhissar, C-lås. Utansidan är ingen rost alls, bara ett stenskott på huven. Gud jag e nog kär. Jag provade att köra den, och den e såå härlig att köra.

Men problemet är att dom vill ha en stor summa pengar kontant. Vi har inte hela summan, utan vi har den största delen just nu. Flera har ring på den, men vi var först. Nu har mamma pratat med han som säljer den och dom skulle diskutera imorgon på telefonen hur vi ska göra. Eftersom vi lätt kan få ihop den resterande summan, men inte just här och nu. Jag e såå nervös att dom inte kommer komma överens.



Jag vill ha dig

image299


Har täckt över bakgrunden för att man inte ska se var den står.


Kommentarer
Postat av: mojsan

hehe inte så lätt :p
Har lyckats fibbla bort färgen på länktexten och hittar inte vart den är igen :p

2007-10-14 @ 21:06:27
URL: http://axeln.blogg.se/


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0