Dans

Idag var det dans igen :) Sååå kul =)

Skolan var väl okej..Jag har haft ont i huvudet bara, men det är inget ovanligt. Ska inte gå imorgon..Har ont i huvudet, och det är FN-dagen. Alltså inga orginallektioner ändå. Men grekiskan måste jag gå på senare.

Förresten så har våra ringar kommit idag :D Men jag hade inte kvittot med mig, men ska hämta dom imorgon när jag ändå ska till grekiskan. Skit roligt ^^ Men på fredag får jag ta på mig den^^
Träffade Sofia och Emma idag också..Vi fikade :) Mumsigt värre. Sen dansen såklart. Ännu roligare :D


Nu ska jag lägga mig.

Puss  (   förlåt för ett tråkigt inlägg, men orkar verkligen inte nu :/   )


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0