FEL RINGAR

Oturen förföljer mig. Jag var och skulle hämta ut ringarna idag. Våra förlovningringar. Guess what? Det är inte dom ringarna vi valde ut. Helt andra ringar. Han som e chef där, vägrade lyssna eftersom det står det numret på beställningen. Men vi var in i lördags och beställde gravyr i efterhand. Mamma tror att det blivit något fel när dom faxade det, så att gravyren hamnat i fel ringar.. Ledsen är jag i alla fall. Visst dom här ringarna är fina dom med..Men det är inte dom vi valdet ut ju! Dom ringarna vi fick nu, är 500 kr dyrare än dom vi valde. Borde inte han förstå felet då?  Aja, vi får se om dom hör av sig, för då måste ju någon annan fått sin gravyr i fel ringar ju. Då kanske han fattar att jag talar sanning.


Orkar inte skriva mer. Ska hoppa in i duschen nu.
Förresten så är min novell klar nu. Lite stolt. " Den sista dagen i mitt liv" heter den.

Puss
image323


Det här är ringarna vi fick. Helt olika dom vi beställt. Men är dom här fina? Eftersom risken finns att det är dom vi kommer få ha


Kommentarer
Postat av: fanny

ringarna är jättefina gumman

2007-10-26 @ 07:04:18


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0