Grekiska

Nu ska jag snart dra till grekiskan. Känns som att man inte riktigt hinner hem innan man ska vända igen..

Marknaden igår va jättemysig:) Lägger in bilderna när jag fått dom av SötnötSofia :) Vi köpte munkar och godis. Och jag köpte cocosbollar ^^

Igår på dansen så gjorde jag något med min rygg. Jag knäckte hela ländryggen, och efter det hade jag svinont. Jag kunde inte ligga, inte sitta, inte resa mig upp, inte sätta mig ner..Ingenting utan att det gjorde ont. Jag e så otroligt trött på min rygg nu så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

På fredag e man ledig^^ Skönt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Måste till stan och köpa present till mamma iallafall, hittade inget speciellt på marknaden.


Puss <3

image291



Kommentarer
Postat av: mojsan

Haha ja rullstol skulle se fint ut!

Ajdå, det låter inte bra det.
Jag har också grymt ont för tillfället.
går som en gravid anka och nästan vaggar fram :p. käner mig helt invalid, inte kul!

2007-10-10 @ 17:43:56
URL: http://axeln.blogg.se/


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0