Helgen som gått

I fredags var jag och Jonas och köpte guldringarna på Albrekts guld :) Dom kommer på fredag, så då kommer jag stolt ha en förlovningsring i guld istället för silver på mitt vänsta ringfinger!
Efter det träffade vi mina girlioooes och käkade på Jalla, sen tittade vi lite på stan. Efter det åkte vi till skolan, och Jonas åkte hem..Slutar ju sent på fredagar, men när jag väl kom hem så åt vi och sen så åkte vi till Ica Maxi och handlade. Jag körde of course, både dit och hem :)
Sen skulle vi ha sett på Beck - I guds namn men vi båda somnade,  Haha.

I lördags så fyllde mamiii år. Vi var på stan och köpte tårta och fikade. Jag köpte en foundation också. Sen var vi bara hemma och tittade på film och så. På kvällen kom min bror, och vi åt god mat. Av mig fick hon en plånbok, och omega 3 tabletter. Av mig och Jonas fick hon en mugg med matchande skål. Av min bror och brorson fick hon en ram i silver som hon ska ha kort på Alex i, och ett par strumpor.
På kvällen såg jag och Jonas I guds namn iallfall, eftersom både mamma och Alex somnade. Den va riktigt bra, men hade ett jättekonstigt slut. Jag förstog inte att den va slut försen eftertexterna kom.

Imorse så vaknade jag 8,15 av en konstig känsla. Till slut kom jag på att vi hade glömt att köpa P biljett till min bil, så den hade stått utan giltig biljett i 12 timmar! Jag fick lite små panik, och sprang ut i mjukisbyxor, t shirt och uppsatt hår. Som tur var så hade vi inte fått böter, men gud så rädd jag blev. Imorgon ska vi flytta Micran till en annan parkering så Mazdan får stå på orginalparkeringen. Jag och Jonas plockade ur allt ur Micran i lördags, Jonas fick ur stereon också. Då blev jag glad, eftersom jag verkligen inte lyckades när jag försökte, haha.

Idag tog vi det bara lungt, kollade på Beck - Kartellen och Pirates of the Carribean 2. Sen så åkte vi till stan, och Jonas åkte hem. Jag, mamma och Alex åkte till Gottsunda C och köpte mjök och sen gick vi också hem. Jag hoppade in i duschen, och nu hamnade jag här. Ska börja skriva på min novell tänkte jag, innan jag lägger mig.

image309

Faster älskar sin Tigerunge

image311

Kärlek - 16:e december 2005

image312

Fika


image313

Jag älskar dig

image314

 Mamiii

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0