Hemma

Är hemma idag också. Mår jättekonstigt, vet inte riktigt varför. Jobbigt är det iallfall.

Har precis vaknat..Ska äta lite frukost och sen åka iväg och hämta böcker i skolan. HIstoria frågor som tydligen ska göras..Skriva en samgrej och så plugga natur. Ingen lugn och ro här inte^^


Usch jag mår hur illa som helst. Känns som att magen ska vända sig ut och in. Vet inte riktigt om jag vågar äta frukost. Kanske lite te räcker. 

Katten fick tuppjuck inatt. Hon gick runt och jamade och jamade. Du skulle hört, Sofia ;) Haha i säkert en timme. Jättegosig var hon. Hon drömde väl antagligen mardrömmar.

Nej, nu ska jag pallra mig iväg och klä på mig. Och ut i solen ett tag.

Puss

image282


Två år gammal bild på mig och världens underbaraste Sofia. Tänk att vi känt varann i 10 år =)

Kommentarer
Postat av: Sooz

Haha näää stackars Kajsa xP Fast om jag känner dig rätt så fick hon säkert en massa tröst ;) och till louise där uppe, jag såg vad du skrev och det var väl snarare du som led av PMS den dagen allt Sophia skrev var att mobilen var snygg så skriver du "Öh,vem fan är du?!" De flesta skulle bli glada om någon lämnade en trevlig kommentar i bloggen. Om du nu inte vill att folk ska kommentera i din blogg så kan du faktiskt skriva det i ett inlägg eller fixa så att du måste godkänna kommentarerna, bara ett tips.Och sluta vara så grinig mot folk som försöker vara trevliga mot dig.

2007-10-04 @ 16:28:23
URL: http://Sooz.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0