Höst

Nu märks det verkligen att det är höst ute .. Lite små mysigt är det iallfall :) Jag och Sofia var ute och tog massa kort igår..Dom ligger på min bilddagbok, orkar inte lägga upp dom här också:P

http://Sophiaochjonas.bilddagboken.se

Skulle övningskört igår..Men min bil e paj! Så det va ju inte så roligt. Måste köpa en ny nu..Hoppas det blir snart så jag inte behöver vänta alltför länge med att köra igen.

Förresten är det någon som känner någon eller vill köpa min bil som reservdels bil? Eller någon som bara e händig och vill köpa den och fixa upp den? Skriv till mig isåfall:)

image279


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0