INGEN RUBRIK

Ja, jag har skrivit dåligt nu. Men det är för att John och Jonas kom i fredags. Och vi har gjort allt annat än vara hemma typ xD. Eller ja, vi har iallafall haft något att göra hela tiden:)

I fredags så gick jag och köpte ett par skor, sen mötte jag jonas och john. Vi åkte till Willys och köpte godis.:D
När vi kom hem gjorde vi mat, och sen skulle vi se på shrek 3. Men bränningen hade det blivit fel på så vi såg den på datan igår istället. Vi tittade på några simpsons avsnitt på tv:n, och på Idol istället för shrek 3..

Igår så åkte vi till stan och var där i 4 timmar. John köpte ett par jeans, och jag fick en rolig sak av Jonas ifrån Oups;) Alla i Uppsala vet vad det är för butik:P haha. Sen köpte vi också en present till Jonas syrra..Jag köpte en cardigan och två böcker. VI åt på Jalla också:)

När vi väl kom hem så tittade vi på tv och sen såg vi shrek 3. Jag trodde den skulle vara bättre. Men men. Vi laddade också ner Rataouille som vi ska se ikväll. Sen såg vi en film på 3an, Sova med fienden. Jättebra, men usch. Hemsk var den också.

Idag ska vi åka till Gränby C och titta lite. Så jag ska väcka dom där två sömntutorna nu, själv har man varit vaken i en timme :P

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaha weyy, porrbutik ;) Du kanske fick lite sexiga underkläder? :P

2007-10-28 @ 14:14:13
Postat av: Anonym

Vad var det du fick av Jonas? ;)

2007-10-28 @ 17:57:46


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0