IngenRubrik

Jag har fått typ fnatt på apelsiner. Guud va gott! Nyttigt också. Men är dom sura så går det inte..

Jag är hemma imorgon med. Min kropp hänger fortfarande inte med. Men det börjar gå över. Och tur är väl det för älskling kommer hit imorgon ! :D Vi ska nog inte göra så mycket .. bara mysa. Ska se på "knocked up" när han kommer :) Och äta kexchoklad pajen jag gjorde idag ^^ Den vart god. Fast man kunde inte äta så mkt av den.

Jag har skrivit ihop det sista om Sveriges grundlagar idag. Ska lämna in det på måndag. Försökt plugga natur också, men fattar NADA! Aahh gud vilket tråkigt ämne.

Nu ska jag hoppa ner under täcket och sova ^^ Egentligen skulle jag inte satt mig vid datan igen, men ska bränna några beckfilmer under natten.
Imorgon när jag vaknar ska jag bädda i ordning och röja upp lite innan älskling kommer :)

Puss och godnatt <3

image283 


Kexchoklad pajen innan kylen


Kommentarer
Postat av: jonna

hej :) ja, vi bor tillsammans i en trea, så bebis får eget rum så småningom :) han var planerad och är beräknad att komma runt tjugonde november :) men jag räknar kallt med att gå över tiden..

2007-10-05 @ 11:23:47
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: fanny

Saknar dig i skolan gumman! tomt utan dig .
Hoppas du kommer på månda o att du får de mysit i helgen :)
Kexchokladpajen såg supergod ut gumman! :D
Puss på min JK <3

2007-10-05 @ 19:11:38
Postat av: Svenne

Du frågade i min blogg om våra förlovningsringar var från nätet, men de är från en butik som heter Indo Nordic =)

2007-10-05 @ 21:41:53
URL: http://svenne.awardspace.com


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0