Länge sen

Det var länge sen jag skrev nu, men har inte riktigt haft tid ^^
 
I fredags när jonas kom så åt vi snabb lunch på MC..Sen åkte vi hem och tittade på film. På smällen. Sen gjorde vi nte så mycket, tog det bara lungt och tittade på criminal minds och sen mer film. Tror det blev en beck då.

I lördags var vi på stan. Både mamma, jag och jonas köpte jacka. Fast jag vet inte om jag ska behålla min..Tyckte den var alldeles för dyr! Usch. Sen åt vi little italy. På kvällen gjorde vi  inget..Kollade på två beckfilmer. Dom e riktigt bra dom^^

Idag så var vi och handlade. Vi skulle åkt till elgiganten och ikea men struntade i det. Så vi var och handlade och träffade alex och niklas. Fasters lilla pojke e sjuk<3 Febrig. Han har väl sovit bort största delen av kvällen. När jag åkte hem efter att jag lämnat älskling på stationen så stannade jag på jourapoteket vid akademiska och köpte alvdeon åt honom. Stackarn.

Idag när vi åt, så åt vi kött och pommes frites. Jag hade sånt där persiljesmör till..Och vi rensar vår kyl på "gamla" saker hela tiden typ så jag brukar inte kolla datum och sånt. När jag tagit en tugga med en ganska stor klick sånt där smör så märker jag att det smakar typ gammal mögelost eller nåt! Gissa när den gick ut? Jo, 24 JULI! Ah. Jag vill inte bli sjuk igen. Och allra helst inte magsjuk. Har ont i magen då och då, men jag hoppar det försvinner.
 
Nu ska jag plugga natur , hemska ämne. Imorgon bitti ska jag till läkaren, så det blir ingen sovmorgon för mig som jag egentligen skulle haft. 

Puss hejs    

image284

Jonas i sin nya jacka^^

image285

Jag gillar verkligen den bilden. Tog den i fredags.

image286

Alex sjukling

image287


Nya jackan. Ska jag behålla den ?

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0