Lördag

Idag har jag varit med Sofia och Ämma:) Vi var på stan, och sen åt vi på jalla. Efter det så följde Sofia med mig hem ett tag. Vi kollade på borat ett tag, sen sjöng vi singstar, men sen så kollade vi på Shan the man på internet. Klockren. Lägger upp en video här i slutet :) Jag dog typ av garv. Asroligt :)

Hittade en present åt mamma på Duka. Blev en mugg och matchande skål, som ska vara ifrån både mig och Jonas.

Imorgon ska jag nog inte göra någonting alls. Jätteskönt=)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag skriver igen när det finns något att skriva. :)


Kommentarer
Postat av: Sooz

HAHA kan inte sluta lyssna på toarulle låten! Jag tycker vi ska gå till gottsunda centrum en dag och sjunga den på vägen dit :D Haha "jag ska köpa toarulle kostar 11.35 öre toarulle toarulle to-ha-rulle .. " :D

2007-10-15 @ 00:02:14
URL: http://Sooz.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0