Lugn dag

Igår var vi på Gränby C med Sofia :) Roligt värre ^^ Vi åt på Burger King med. Älskling betalade. Jag gillar inte det, känns så konstigt. Jag hittade ett par jeans på Vero Moda :) Jonas köpte en skiva på Rocks.  Sen så köpte vi nog inte så mycket mer. John hittade ett par skitsnygga glans tights :D haha. Jag tappade bort min sjal med :/ Lite sorgligt tycker jag.


Idag har vi varit på stan, igen. Vi var inne i Uppsala Konsert hus och tittade. Har inte varit högst upp förrut. Men vilken utsikt det va alltså. Haha, när jag och Fanny var där så åkte vi inte högst upp för att vi trodde att rulltrappan var trasig. Men idag så märkte jag, Jonas och John att det var rörelsesensorer som känner av att någon närmar sig rulltrappan. Haha, det va därför den stog stilla när jag och Fanny var där. Smarta babes asså :)

Sen åkte vi tll Maxi och handlade. Jag körde hem. :) När vi kom hem så gjorde vi kexchoklad paj. ( ONYTTIGT ,Onyttigt igen ) Sen började vi titta på "På smällen" men jag ska skriva lite på ett arbete till skolan eftersom jag redan sett den filmen tre gånger.

Imorgon åker John hem med. Men roligt har vi haft iallafall :)

Nu ska jag skriva om Osmo Vallo.

En fråga. Ni som frågade vad Jonas köpte till mig på Oups. Känner jag er eller är ni bara några som läser min blogg  ? :P

JAG SKA LÄGGA IN BILDER FRÅN ALLT VI G JORT NÄR JAG KOMMIT TILL JONAS PÅ TORSDAG.  Så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: elin

Nej jag känner inte dej, fast jag har sett dej flera gången i uppsala eftersom jag ochså bor där :P

Oups är en rolig butik xD

2007-10-30 @ 11:49:30
Postat av: Sophia

aa Oups är riktigt hett ^^ haha. Okej. Men gud va läskigt :) Vilken skola går du på? jag går på Celcius :)

2007-10-30 @ 13:48:09
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Elin

Haha nej jag går i Heidenstamskolan. Jag e en liten plutt xD Går i 8:an :P

2007-10-30 @ 17:43:06
Postat av: Sophia

Haha okej :P Vet du vilket år jag går på gymnasiet då ? :P haha, vore kul att veta om man "lär känna mig" genom bloggen :P

2007-10-30 @ 22:48:03
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Elin

Var det inte Första året? Alltså 1:an :P Har för mej de :D

2007-10-31 @ 10:35:01
Postat av: Sophia

haha jo alldeles rätt ;)

2007-10-31 @ 11:42:01
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Elin

Haha jah, jag kom ihåg (a)

läs min blogg dårå ;)

2007-10-31 @ 17:53:46
URL: http://comebacktowhatyouare.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0