misstag

Märkte att jag skrev LÖRDAG på gårdagens inlägg. Liite fel beräknat, för mig var det lördag igår eftersom jag var ledig då. Men idag är det lördag, och igår var alltså fredag :D

Jag har inte gjort någonting idag. Skulle åkt till stan med Sofia och kollat ringar, och lämna tillbaka en tröja men det blev inte så. Jag åkte senare istället, och efter det så träffade jag mamma på centrum och handlade.

Nu har jag och Jonas bestämt oss för att byta våra förlovningsringar i silver, mot guld :) Men vi vet inte om vi ska "sätta dom på fingrarna" på vår två årsdag ( 16e december ) eller på min födelsedag ( 10 januari ). Vad tycker ni? Svårt val. Vi har i alla fall valt ringarna. Jättefina <3

Ikväll ska jag bara ta det lungt. Inte göra nåååågonting. Titta på film och snacka med älskling. Har en film som Ämma lånat heeela sommaren "the babys room". Det är en spansk skräckfilm xD. Kanske kollar på den, tror faktiskt inte den är så jättebra, men då vet man det också :) 

Har också hittat en bil som vi kanske ska köpa. En ford mondeo -98. Sedan såklart. Jag och bror ska kolla på den imorgon. Lite komiskt, eftersom den står på samma parkering som våran. Jag hittade den på Blocket, men såg direkt att den var fotograferad här. Sen kollde jag efter den när jag gick till bussen. Och jag hittade den. Men vi ska provköra den imorgon.

image298 Dom ska vi beställa !  :D ( dålig bild, jag vet )


Kommentarer
Postat av: Ämma

Växla ringarna på 2årsdagen ^^ det är gulligt ;>
Och filmen är dålig... inte läskig alls =(

2007-10-13 @ 22:09:19
Postat av: mojsan

Jag tycker på eran tvåårsdag :)

2007-10-14 @ 00:57:11
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: mojsan

Ja jag tycker om såna test :D
jag la in en länk under sjävla testet.

Okej :), det låter bra :)
Vad mysigt!

2007-10-14 @ 10:21:36
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag tycker också på eran tvåårsdag, :D Riktigt fina ringar med :)

2007-10-16 @ 20:00:00
URL: http://eveelinaa91.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0