Omgjord blogg

Jag har kommit på hur man leker lite med header och bakgrund, så jag har gjort om den lite. Vad tycker ni? Någon som skulle kunna göra en header med mer glans åt mig ?

Idag var det skola , igen. Var inte så lång dag..Men jag och Markus var där en halvtimme tidigare för att göra det sista på naturarbetet som skulle redovisas idag, men vi fick inte göra det iallfall. Lite surt.

Efter att jag fått akupunktur så träffade jag Sofia och vi åkte hem till mig. Vi gjorde mat, och hon hjälpte mig med min novell^^ Sen fikade vi dom resterande muffinsen och drack te och såg på NAVY CIS. Sen gick hon hem.

Förresten så HATAR JAG TELENOR. Dom har lurat mig. Efter ett halvår så lag dom på 50 kr i månaden på mitt abbonemang, och det stog INGET i avtalet. Vi har kollat det. Plus att mamma och jag frågade säljaren om det verkligen inte tillkom några avgifter förutom 99 kr i månaden. Hon stog fast vid att det gjorde det inte. Jag har mejlat konsumentköpsverket nu, hoppas på att få ett svar imorgon. Får man verkligen göra så i Sverige?

nu ska jag fortsätta skriva min novell, sen lägga mig och titta på CSI.

Puss


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0