Pärlan

Var till verkstaden idag med min bil . Och det är jättedyrt att åtgärda felen, så vi ska skrota den och köpa en ny istället. Känns lite tråkigt, jag gillade ju min pärla. <3
Tog ganska lång tid att åka dit, eftersom det låg i Bälinge. Sen när vi skulle hem, och fick veta att det va farligt att köra med den pga av en grej med hjulet så fick vi köra i typ 30-40 km/h hem. Tog en timme tror jag. :P haha.

Idag har jag haft svinont i ryggen. Usch. Tog en Citodon när jag kom hem, fastän jag inte borde äta dom (Citodon innehåller MORFIN). Har jätteont i magen också. Usch, inget känns bra. Förutom att jag e ledig imorrn! Det känns bra:) Och Sofia och Ämma kommer hit när dom slutat också<3 Ska bli kul:)

Kunde inte sova igår, hade jätteont. Somnade runt 1 tror jag, och sen vaknade jag 6 imorse och kunde inte somna om. Jättejobbigt, hoppas jag sover bättre inatt.  Kom på nu att det kanske är Citodonen som gör att jag fick ont i magen. Mamma har samma problem med dom.

Nu klagar jag mycket , men roliga saker har också hänt ^^ Jag och Jonas ska träffas mer, 3 helger i måndaden istället för 2 helger. Och på lördag ska jag, Fanny, Cissi, Frida, Johan, Ronald och Markus kanske hitta på något. Det är också skoj :)

Lägger in några bilder, på mig och Alex.

image295

image296

image297

Kommentarer
Postat av: Anette

Vet faktiskt inte vilken galleria det var :)

2007-10-12 @ 13:14:52
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0