plugg

Igår så gick jag hem efter svenskan, pallade inte med temat. Hade så otroligt ont i huvudet..När jag kom hem så vilade jag, och sen så åkte jag till stan och mötte Sofia. Skulle ha lite grejjer, och sen åkte vi vidare till dansen :)

På kvällen så började jag kolla på grannfejden. Dom e ju inte riktigt kloka, kan man bete sig så illa!? Sen såklart DH..Världens skönaste serie enligt mig. :) Lag mig tidigt också, jätteskönt. Somnade nog runt 22,20.


Idag var det ganska roligt ^^ Markus blev utskämd i matsalen.

Markus: Den där tjejen är ju en riktig 10 poängare (kollar på en tjej i matkön)
Niklas: Eeeey Östhammar bruden! Hallå? (på hennes träningströja stog det Östhammar)
Markus: men lägg av då!
Niklas: Duu Östhammar? Östhammar??
Tjejen: Ja?
Niklas: Den där killen där tycker du är en riktig 10 poängare! Han vill ha ditt nummer ! ;)
Markus vänder sig om och typ skäms ihjäl och vi andra skrattar ikapp!: D

Däremot så fick vi reda på att ytterligare en grej ska göras, en uppsats i historia. Sen har vi novellen på svenskan, stora arbetet i Samhälle. Prov på data och matte efter höstlovet. Jag vill sjunka ner i jorden tror jag.

När jag varit på grekiskan så satt Fanny på samma buss som mig, men jag såg inte henne försen jag stog vid dörrarna och skulle kliva av. Lite synd.

Nu ska jag fortsätta leta fakta till sam arbetet och sen kanske komma i säng i tid idag med. Skönt med sovmorgon imorgon iallafall  :) Börjar 9,40.

Älskling kommer imorgon kväll med <3


image301


Min bil!

image302

Fanny och Niklas


image303

Egobild

image304

Mitt block efter deras kladd ^^

image305


Marcus block efter vårt kladd ^^

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0