Plugga

Igår lag jag mig i badet och pluggade i ungefär en timme..Sen så var det inte så mkt att göra, försökte sova...Men det gick inte alls! Kunde verkligen inte somna. Till slut gav jag upp och lag mig och tittade på tv. Somnade väl runt 12 tror jag.

Idag var en ganska lugn dag..Eller ja, mycket som ska göras som vanligt..Men håller på att plugga till naturen imorgon nu. Har gjort det i stort sett sen jag kom hem. Tog en dusch nu, det är det enda jag hunnit göra. 

Imorgon ska jag på höstmarknaden med Sofia :) Fårse om jag hittar något till mamma där. Så svårt att köpa något.

Nej, nu ska jag fortsätta plugga :)
 Men lägger ut lite bilder från filmkvällen som jag, fanny, frida, cissi, markus och ronald hade för typ två veckor sen. Såg nu att markus inte är med på en enda bild.:P Men han är med på videon, men den lägger jag upp senare.

image288

image289

image290



Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0