Sjuk

Idag var jag hemma ifrån skolan..Mådde jättekonstigt efter dansen igår. Kändes bara konstigt i kroppen. Hade huvudvärk också. Så imorse när jag vaknade hade jag ont i huvudet och nästan ingen röst. Jippi. 
Jag somnade om och sov till kvart över 11. Drack lite te och kollade på tv. Har sett på en film också ,Gisslan. Annars har jag i stort sett inte gjort någonting. Läst lite matte.

När mamma kom hem så käkade vi, och se gick vi och handlade. Kändes skönt att komma ut lite grann också.
Mår lite bättre nu, men jag får se hur jag mår imorgon bitti. Kommer ändå behöva åka och hämta lite böcker i skolan.

Nu ska jag lägga mig och titta på tv =)

Puss

image281


Kajsa gosade med mig när jag tittade på film ^^

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0