Skola

Sitter i skolan , dom andra har språk. Så jag har suttit och gjort lite läxor som jag brukar göra på tisdagar. Är jättetrött, kom inte i säng försen halv 12 igår.

Idag fick vi reda på att vi inte skulle sluta försen 16,15 istället för 15,20. Och det innebär att jag inte skulle hinna till dansen då, eftersom jag inte har danskläderna med mig. Tycker att dom iallafall kunde förvarnat igår, eftersom dom visste det redan igår. Men nu sa jag att jag inte kunde stanna så länge och sa varför också. Hade hon sagt det igår hade jag ju kunnat tagit kläderna till skolan och åkt direkt, men nu gjorde jag ju inte det. Hon blev väl inte så glad, men vad förväntar hon sig att vi som har annat att göra blev då?

Jag längtar jättemycket tills jag får övningsköra min nya bil! Troligen imorgon, efter grekiskan. Måste gå på den imorgon, har missat två gånger på raken nu. Har ont i huvudet nu också, jag hoppas bara att det släpper när jag ätit lunch..Ska prata med min sjukgymnast om det på torsdag och fråga om han kan ge mig akupunktur mot det också.


På lördag fyller mamii år också , ska bli kul. =) Älskling kommer också, antingen på torsdag kväll eller på fredag dag.

måste ringa verkstaden också när jag kommer hem eftersom vi ska boka en tid för att fixa lite småsaker på bilen innan det blir stora allvarliga grejer nu på en gång.

Nu ska jag fortsätta kolla runt på internet.

Lägger in en bild på en liknade bil som vi köpte. Det är en annan färg på mig, men jag kan inte lägga in bilderna från skolan.Så det får bli en likadan modell, fast en annan färg :)

image300

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så irriterande att dom inte nämnt det innan när som redan visste det, lika gott åt dom att du stack ändå haha :P

2007-10-16 @ 19:57:48
URL: http://eveelinaa91.blogg.se
Postat av: koalakorv

Vafan betyder försen? cipi
puss
puss
puss
puss
97765

2007-10-27 @ 23:12:39


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0