Skolan

Nu sitter jag i skolan, dom andra har moderna språk.

 Det är ändå ganska skönt att ha en relativt lång rast tre gånger i veckan för då hinner jag göra skolarbete under tiden. Nu har jag skrivit klart en engelska grej som skulle vara klar till imorgon, då slipper jag göra det efter dansen ikväll.
Provet imorse gick ganska bra ändå. Trodde att det skulle vara mycket svårare =)

Efter skolan ska jag på höstmarknad med Sofia:) Sen ska vi dansa..Så är väl hemma runt 8 ikväll.

Skriver senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

vart dansar du nånstans? :P Själv dansar jag på studiefrämjadet i uppsala, portal gatan du vet? :D

2007-10-09 @ 19:29:35
Postat av: Sophia

Nej jag vet inte riktigt..:P Något annat kännetecken?:P Jag dansar på tunet..typ svartbäcken:) Uppsala dansakademi :)

2007-10-09 @ 21:01:26
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: mojsan

okej, jag ska testa det.
Har haft ont hela dagen idag :/, men jag överlever iaf. Värre när man knappt kan röra sig !

Ja precis. Snart dags för rullator?

2007-10-09 @ 22:18:02
URL: http://axeln.blogg.se/


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0