Sovmorgon

Jag har lugnat mig lite angående ringarna. Dom är ju inte fula, men det känns ändå konstigt. Men imorgon kommer älskling så då får han ha på sig sin också ! John kommer med honom också och ska stanna här några dagar :) Roligt värre ^^

Imorgon så slipper jag engelskan eftersom det är min enda lektion , och sen håltimme på nästan 4 timmar.  Så jag pratade med läraren, och jag slapp den. Fick lite uppgifter istället som jag ska göra. Det innebär att jag börjar 13,45 imorgon :) Sköönt.

Måste städa upp lite här. Ska bädda åt John i gästrummet också. Dammsuga upp lite med. Ska bränna några filmer ikväll tänkte jag som vi kan se imorgon. Shrek 3 och någon mer..Vet inte riktigt ännu vilken. Några tips på en bra film man kan tanka?

SofiaÄrSötFörresten <3

Puss


image326


Kommentarer
Postat av: Sooz

Haha varför är jag det ?:P So-pi-pi är söt ;)

2007-10-25 @ 18:20:56
URL: http://Sooz.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0