Alex igen

Alex sov här inatt igen, min bror skulle på fest. Så jag har varit vaken sen 6 idag. Vi har typ inte gjort något idag, spelat Crash, tittat på tv. Det är ju inte fint väder ute.

Vi shoppade lite igår, inga kläder men andra småsaker.  Fikade gjorde vi också, mysigt ^^

Nu  har mamma Alex ett tag så jag får vara för mig själv en stund xD. Jag e verkligen jättetrött, igår sov jag ju bara fem timmar. Och skolan börjar ju imorgon, så det är bara att fortsätta kliva upp tidigt.

Nu är det 17 dagar kvar tills älskling fyller 17 år.  ^^ Ska hämta hans present på fredag, ett halsband med gravyrplatta. Det står mitt namn och datumet vi blev ihop ^^ Ganska dyr, men värd det :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men skriver igen när ja kommer på något :)

Hej då :)

image240

Jag och älskling på vår 20 månaders dag :)

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0