Dans

Idag var det dans igen. Hur roligt som helst =) Svettigt och så, men det är ju det som är meningen :) Guud va skönt det är att träna igen.

Igår skulle jag lämna in min mobil, men dom vägrade göra det när jag inte hade kvittot med mig fastän dom lätt kunde fått fram en kvittokopia. CP.  Så jag ska lämna den imorgon innan grekiskan istället. Sen ska jag köra lite efter det men inte så länge eftersom jag har ganska mycket skolarbete.

Idag så chattade vi med en klass i USA om vapenlagar. Haha, jag fick faktiskt två snälla killar ^^ Vissa fick ingen, men jag fick turen att få två stycken ;)  Men chatten funkade inte så vi fick maila så det gick mycket segare. Väntar på svar ifrån dom nu, men dom slutar inte försen halv 4 och då e klockan 21,30 här. Så det blir nog lite svårt med tiderna, men det är intressant iallfall  ^^

Ikväll börjar ju DESPERATE HOUSEWIFES också! Aahhh Glädje! Säg någon tjej som klarar sig utan det programmet ? Har precis duschat nu och ätit. Kom hem för ungefär 45 minuter sen.. Så det blir inte så mycket tid över på kvällarna ^^

Imorgon fyller Älskling 17 år också ! <3



Bilder : Först Jag och Fanny. Sen Jag och Frida. Och sist men inte minst. Jag på en kinky bild som Sofia tog när vi väntade på bussen efter dansen;)


image261

image262

image263

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0