Födelsedagsfest

Har inte skrivit på ett tag, men har haft fullt upp.
Jag har precis skrivit klart en uppsats som ska in på måndag och ett tal som ska framföras på måndag..Känns lite skönare än innan det var klart iallfall :P Nu ska jag bara packa eftersom jag, mamma och Alex åker till Jonas imorgon för att vara med på hans födelsedags fest på lördag. Vi blir hämtade i Bålsta av Jonas pappa som också ska åka hem, fast ifrån stockholm. Känns lite bättre än att åka buss och byta och så när Alex är med.

Jag träffade mamma på stan idag efter skolan, vi köpte lite kläder åt henne och så åt vi på jalla. Gott som vanligt ^^ 
Jag åkte hem efter det, och hon åkte på föräldra möte på skolan ikväll.

Egentligen skulle inte Alex vara här inatt men det har blivit ändrat så han kommer nu snart .. Så jag får ta hand om honom tills mamma kommer hem. Sen måste jag verkligen packa, har inte ens börjat. Paketen är för det mesta inslagna men inte heller nerstoppat. 

Ne nu har jag inte tid att skriva mer. Skriver efter helgen :P


image265
 

Såhär heta var jag och Sofia till 9 ornas bal i våras^^

Kommentarer
Postat av: Sooz

Oh yesh, vi är alltid heta ;)

2007-09-21 @ 10:38:16
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: Louise

Låten heter Let me take you there och sjungs av Plain White T's.
För att lägga in en video från Youtube måste du såklart först hitta videon på Youtube, sen måste du kopiera embed linken som finns till höger om videon, sen gör du ett nytt inlägg på bloggen och klickar på den lilla flicken HTML och klistrar in den där.

2007-09-21 @ 15:30:33
URL: http://tietjens.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0