Helg

Äntligen helg. Gud va jag har längtat ! :D

Igår efter modersmålet så hämtade Niklas mig så jag fick köra lite. Efter det åt vi hos honom men sen så gick vi hem. Då fick jag skynda mig in i duschen eftersom CSI miami började 21,00 :P

Idag i skolan hände det väl inte så mycket, vi tog skolfoto. Ronald var ensam kille med 19 tjejer ^^ Haha, typ 10 stycken va inte där ^^ Iofs är det inte mer än 4 killar i vanliga fall eller, men stackars Ronald ^^

Efter fotografering satt jag och Ronald och gjorde historian i biblioteket tills Cissi kom och hämtade oss ^^ Jag kollade upp ett billigare sätt för henne att träffa hennes kille :D Sen åt vi, och sen när allihopa var samlade igen (Fanny, Frida, Cissi och jag) så gjorde vi läxor eftersom vi hade två och en halvtimmes håltimme..  Men det gick ganska ändå fort, för vi flummade väl LIIITE också =)

I skolan gick ärmen på min bruna tröja upp , så jag träffade mamma på stan så vi fick köpa en annan tröja och lämna tillbaka den bruna. Det blev en till hoodtröja, en grön med vit text på. Köpte lite toppar också, och en fintop till mamma. Sen åt vi på Jalla och åkte hem.

Tänkte bara säga tack så mycket till Ronya som gjort min snygga design på bloggen :)
Henne kan du besöka här 
http://ronyaponya.blogg.se/ 

Vad tycker ni om designen ? =)

Ikväll ska jag bara ta det lungt. Så grymt skönt ^^

Lägger in lite roliga bilder ^^

image250

Sådär lugna är dom inte i vanliga fall :D haha

image251

Morgontrött ^^

image252

Ronald ÄLSKAR verkligen historia ;) haha


image253

Ögonen speglar själen

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0