Lyckad helg

I helgen hade vi jättemysigt :) Jonas fick halsbandet av mig, och laddningsbara batterier till sin mp3. Av mamma fick han ett tränings linne, två figurer han samlar på och två AXE. Det va massa folk där, och Alex skötte sig utmärkt. Pratade med alla och var jätteglad. 
 

Jag färgade håret svart på Jonas också. :P

Idag var vi på Marieberg..Vi handlade väl inte så mycket men Jonas köpte en film och så åt vi på Mcdonalds. Vi åkte tåg hem, och tog buss ifrån Enköping. Alex e helt slut, så han va jättegrinig när vi kom hem. Men nu sover han iallfall.


Förresten i helgen såg vi två bra filmer, Linas kvällsbok och The reaping. Haha, Linas kvällsbok var hur bra som helst! Trodde jag faktiskt inte.

jag pratar med Jonas i telefonen nu men jag måste också lägga mig snart. Skulle bara lägga in en låt till "talet" på svenskan imorgon.

Här kommer en bild, lägger in fler imorgon :)

image266

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0