Regn

Idag har det regnat hela dagen! Usch. Hemskt. Vill ha sool och värme. Man blir så deprimerad när det är sånt här väder ute.

Jag träffade Sofia idag så vi var och hämtade ut min mobil som var klar:) Sen så köpte jag en present till min mamma, en ny plånbok. Ska köpa något mer..Vet inte riktigt vad bara.
Efter det åkte vi till Sofia och åt middag. Tanken var att vi skulle följa med Sofias mamma och fira Chiles nationaldag..Så vi åkte dit..Men jag och Sofia åkte hem igen för det va verkligen inget för oss. Bara folk över 40 typ. Vi träffade en konstig snubbe som stalkar mig med sms och telesamtal nu, eftersom han tydligen sparade mitt nummer när vi smsade från min mobil. Skulle lyssnat på dig Sofia.
När vi kom hem tittade lite på tv och gjorde varma mackor .. Sen gick jag hem.

Imorgon ska jag träffa Sofia igen, vi ska öva lite på dansen. Eller iallfall jag, vet inte om Sofia behöver öva ;)
Sen på kvällen ska jag kanske övningsköra.

Tycker dom här fyra dagarna har gått så fort. Torsdag och Fredag var studiedagar och se helgen. Men det känns som att det gått jättefort, och nu är det måndag snart igen.

Lägger in lite bilder ifrån idag :)

image275

image276


image277



Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack så mkt :D!

2007-09-30 @ 12:48:47
URL: http://eveelinaa91.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0