Skolan

Sitter i skolan nu, dom flesta har B språk, men det har ju inte jag. Så sitter i bibblan vid datorn, tråkigt nog har dom spärrat många sidor som MSN och bilddagboken. men men, får skriva här istället.

Igår när jag och emma var på stan så hade vi en civilväktare efter oss HELA TIDEN.  Jätteobehagligt, eftersom vi inte ens hade gjort något! Hon hade gärna fått kolla min väska och sånt, för jag hade inget att dölja. Gå på dom som gjort något istället för att ge sig på folk som faktiskt betalar för sina saker.

Sen på kvällen så käkade jag och mamma pizza på hennes jobb, och sen tog jag det bara lungt på kvällen. Spelade crash och satt vid datorn och sånt.

Nu på eftermiddagen ska vi ut i skogen och leka skogsmulle, och jag som HATAR skogen. Regnar och blåser gör det också. Skulle behöva ett par nya tennisskor, får se när jag får tid och åka ner och titta på det.

Ikväll ska jag följa med Sofia på streetdance :) Ska prova första gången idag, och om det är kul ska jag fortsätta tänkte jag :)

Kan ju inte lägga upp några bilder eftersom jag är i skolan, men kommer kanske någon bild sen.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0