Skön helg

Måste bara börja med att skriva att jag körde hem ifrån Ica maxi idag, alltså första gången på en motorväg för mig. Lägger också till att det var MÖRKT, ÖSREGNADE, och imma på rutorna. Det tog ungefär 20 minuter.
Tycker inte det är såå illa för att vara 8e gången jag kör. Eller ?

Igår kom Sofia hit, så vi bakade snickerskaka och typ..satt vid datan xD haha. Tror vi såg någon film också :) Vi lag oss rätt så sent, runt 3 tror jag hon hann bli. Men men. Sen vaknade vi runt halv 10 imorse, och bakade scones till frukost^^ Sen på dagen tittade vi på The hills have eyes 2, och övade lite till dansen. Sen såg vi Djävulen bär prada. Haha, sen hade hela dagen gått i stort sett så Sofia gick hem och jag åkte iväg.

Vi åkte och handlade på Ica maxi. Där hittade jag också vantar och ett par helmysiga mjukisbyxor i grått ^^
Som vanligt blev det en del grejjer, typ 7 plastkassar. Och efter det så körde jag hem, skitstolt :D

Sofia färgade också håret på mig igår ^^ Så nu har jag mörktbrunt hår. Och enligt mig själv ser jag mycket bättre och äldre ut i mörkbrunt hår än i vanligt brunt hår .. Men men, avgör själva här nere eftersom jag lägger in några bilder :)

Det är fel på min mobil, så den måste jag lämna in den imorgon på Telia. Usch, jag har verkligen otur med mobiler. Tur att jag har min "gamla" w800 kvar så jag får änvända den istället för deras dåliga lånetelefoner.

Nu ska jag fortsätta prata med älskling och sen titta lite på tv.
image258 Ser inte så glad ut, men så ser iallfall mitt hår ut nu.


image259Såhär såg det ut innan :P


image260 Och en liten egobild :D

Lägger in fler imorgon från helgen:)



Kommentarer
Postat av: Josse

Silver är våra i :)
kändes jävligt fint :)

2007-09-18 @ 09:40:14
URL: http://www.nogg.se/josefinwestman


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0