Sockerkaka

Jag håller på att göra två sockerkakor just nu. Har tråkigt och det är dåligt väder.. En ska jag lämna på mammas jobb, den andra ska vi ha idag här hemma. :) Blev chokladsockerkakor. 

Igår var jag på stan med Sofia=) Vi tittade mest, eller jag köpte två par trosor iallafall.. Alltid hittar man något ^^
Sen tittade vi på Music and Lyrics och Mean girls på kvällen..

När jag gjort klart kakorna och ätit lunch så ska jag åka och hämta min mobil som e klar :D Guud va skönt. Den jag har nu är helt knäpp.

Jonas ska kanske köpa en ny mobil. Vilken e snyggast?


image273

image274

Kommentarer
Postat av: marielle

rickard är 21 och vi bor ensamma med theo :)

2007-09-29 @ 12:50:32
URL: http://Theosmammaa.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag är inte så förtjust i sockerkaka, men smetan är enormy god haha :D

2007-09-29 @ 22:16:11
URL: http://eveelinaa91.blogg.se
Postat av: frida

jag tycker den gröna mobilen;) (den som är längst ner)

2007-09-30 @ 11:05:59


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0