Tidig morgon

Imorse vaknade Alex 7. Haha, snacka om att jag var trött. Men jag gick in i duschen, och han tittade på barntv. Nu ser han på bortspolad. Vi ska åka in till stan sen, runt 12 ungefär.

Igår var Sofia här. Så jag , Sofia och Alex såg på "Code name - the cleaner", den va inte så jättebra. Men den dög. Sen sjöng vi singstar och så.

Igår var det massa i skolan som frågade mig om jag var förlovad, och det slutade med att typ halva klassen stog omkring mig och öste frågor över mig. Lite småjobbigt.

Skriver kanske lite senare om det blev några shoppingfynd på stan :D

image237

Alex igår kväll

image238

Alex och Sofia =)


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0