Bättre

Jag har varit jättetrött hela dagen, inte så konstigt kanske. Men jag har hållt mig vaken, så jag hoppas jag somnar tidigt ikväll. Nu mår jag ganska okej, troligen för att jag äter medicin. Mamma ringde läkaren, men dom sa att det är så mycket virus som går nu, så att vi skulle avvakta till imorgon. Dock hoppas jag att jag slipper åka dit, nu när det börjar bli bättre. Ska vara hemma imorgon med.

Alex är här nu, han ska sova här inatt. Han är förkyld, stackarn. Hoppas bara han slipper det jag åkt på :/ Han satt och tittade på när jag spelade på datan, haha sötis. Känns ganska jobbigt att jag missade matteprovet. Vet inte när/om jag kommer få göra det nu. Men så dåligt som jag mådde, så hade det ändå bara gått åt skogen. Jaja, får väl se vad som händer.

Nu ska jag ta en till dusch, sen leka lite med Alex :)




Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0