Förkyld

Helskotta också, jag trodde att jag blivit frisk. Dock ingen gladare än jag att jag inte har ont någonstans, men förkylning och rinnande näsa hade jag väl inte behövt precis nu? Jaja, ledig imorgon med, så om jag tar det chill då med så kanske jag blir heelt frisk sen. :)

Det jobbigaste är att ha lock för öronen , igår hörde jag mig själv som om jag pratade i en konservburk. Haha. Fråga Frida, pratade säkert jättehögt igår.
Nej, nu ska jag gå och göra iordning en kanna te och smsa min pojk :)

image588

Kommentarer
Postat av: Elin

Var så lite så :)

2008-04-06 @ 19:20:54
URL: http://ellee.tjejsajten.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0