Gymmat

Nu är jag hemma, och har fått i mig lite middag också. Det är helt otroligt hur trött kroppen blir när man knappt har någon energi i kroppen..och dessutom sedan går och gymmar! Jaja, 150 kcal , 6km cykel och 45 min senare var jag ganska mör med ungefär lika många kalorier som dagsintag.

Härnäst på schemat blir väl en dusch, och sedan massa samhällsplugg! Det är bara att intala sig att det är roligt, och bita ihop. Jag kan ju inte säga att jag är överlycklig av alla prov vi kommer ha dom senaste veckor. Tack och lov har det här året gått OTROLIGT fort, så snart har jag gått ut mitt första år på gymnasiet med ! =)

Dom senaste veckorna har inte direkt legat på topp tycker jag, men det klart att det går upp och ner i livet. . Dock verkar det ju vara på uppåtsvängen nu efter igår. Ibland behövs det verkligen en tankeställare för att inse vad man värdesätter här i livet, och vart man vill komma någonstans. Tack iallafall Ciss för ditt stöd igår !
Du var underbar<33

Jaja, nu ska jag gå och vara social med min storebror och brorson som växt upp så fort. Men hey, varför klaga mer? Solen skiner ganska mycket, värmen är på väg, skolan slutar snart, Jonas kommer imorgon, och valborg om två dagar! Så, tagga valborg!





Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0