Japp

Ja, då var jag tillbaka och skriver här. Dom dagarna som gått tycker jag har varit riktigt trevliga, vilket har gjort mig glad igen.

I tisdag var jag och Cissi och gymmade! Det var faktiskt riktigt kul, men rejält jobbigt. Dock är det något jag ser fram emot att göra fler gånger, man kände sig så..fri eller nåt. Tänkte inte på så mycket. Underbart.

Igår var jag och Frida och fika på Waynes (som vanligt) Cissi var med ett tag med. Samtidigt gjorde vi samfrågorna, men dom ska vi fortsätta med ikväll när vi intar varsin fräsch sallad på cupido ! =)
Efter det kom mamma, pappa, alex o niklas, så åkte vi till ikea. Vi köpte lite småplock, jag fick bland annat ett nytt täcke. Ett vår/sommar täcke. Jätteskönt. När jag kom hem fick jag även se att jag fått tre huur stora och sköna simpsons tshirtar som helst! Åhh dom e underbara, haha. Som typ nattlinnen och gymtröjor.

Idag blir det iallafall fullspäckat. Ska åka till skolan nu snart, har nationella med. Sedan beeptest i eftermiddag, kören, åka till stan, plugga, äta middag med Fridis , sedan åka hemåt ikväll igen för att gymma med Cissi!

Jag älskar dig J


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0