Sjuk

Igår var en härlig dag (ialla fall eftermiddagen). Jag, Fiffi och Fridis var och åt en fräsig sallad på cupido och gjorde klart samfrågorna. Sedan åkte jag och gymmade med Cissi. Måste säga att det är riktigt roligt, allra helst med gott sällskap också =)
Men tyvärr, så har jag sjuknat om. Kände att jag hade ont i halsen när jag gymmade igår...och precis som för två veckor sen, stegrade det uppåt på bara några timmar. Så..Ja. Dåligt med sömn inatt med. Och jag är så otroligt trött på att vara sjuk, jag vill vara frisk. Jag vill inte missa mer skola, och komma efter. Jag vill gymma, jag vill må bra. FAN.

Var ute en liten stund med mamma på förmiddagen, vi lämnade Alex på dagis och var upp och köpte en hoodtröja till mig som myströja. En stooor SWE tröja, som är ganska lång. Jättemysig, sitter här och myser i den nu. Vi var också in på systemet och köpte vin till grillningen imorgon. Har bara fått i mig te idag, så det är väl det jag kommer fortsätta med. Ska göra tzatziki med, eftersom vi ska grilla imorgon. Vädret är ju underbart.


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0