Soft dag

Idag har varit en skön dag, har varit på stan med mamma och shoppat lite :) Efter det drog vi till skolan, hade utvecklingssamtal typ. Det gick bra, var över ganska fort..
Haha, jag hittade världens sötaste korg till Jonas! Den ska han ha stå vid sin xbox 360, med handkontrollerna och fjärrnkontrollen till tvn i..Istället för att dom ligger på golvet. Hur gulligt som helst :)

Imorgon ska jag och Mami på förhandsvisning av "Min brors pojkvän"  (Dan in real life) och äta middag på stan. Ska bli mysigt! =)

Älskling har varit och köpt en ny mobil idag. Den är jättesnygg! Jag skulle gärna också vilja ha en..Han köpte den svarta, dock ville han ha den vita. Men den skulle inte komma försen om två veckor.



Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0