Film

Det blev inget jobb för mig idag, fick inte gå för mami. Hon tyckte det var bättre att jag är hemma och blir frisk och kan jobba ordentligt sen. Och det kanske hon har rätt i.

Under dagen har jag bara tittat på tv mest, och lite på datorn med. Installerat lite program nu, och skannat datorn. Världens lättnad kom för en timme sen, när mamma hittade ett busskort jag trodde jag tappat bort. Rättare sagt HENNES busskort. Det hade kostat mig 500 kr, månadskortet. Så ingen blev gladare än jag när hon hittade det, även fast jag letat hela kvällen.

Just nu sitter jag och fixar lite filmer, så jag har något att göra imorgon eftersom jag är hemma imorgon med. Awake, Love lies bleeding, predikanten. Spännande filmer allihopa, passar mig bra.


Min nya datormus, en mini i rosa. Och datorn, såklart :)
177163-638177163-637

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0