Guess who

Ikväll har vi ätit varma mackor, och tittat på simpsons. Var riktigt länge sen jag såg det, har nog tröttnat lite på det faktiskt. Sen såg vi Guess Who på kanal 5, haha riktigt rolig film tycker jag. Allt går ju fel för stackars Ashton Kutcher. Hann måla naglarna också, pärlemorvit (tror den heter så) blev det den här gången, röda naglar är så jobbigt att hålla efter.

Jag ska snart sova, har haft svårt att hålla mig vaken hela kvällen. Tack vare filmen klarade jag mig såhär länge. Imorgon blir det nog stan för våran del, och titta lite. Jag köpte alla hjärtans dag present till mamii idag. Ett mjukdjur, en katt med röd svarf (precis som vår kisse) och en mjuk blomros (svårt att förklara) som det står världens bästa mamma på. Fick en vovve med scarf av älskling också=) Bilder kommer nog på söndag. Fick också tag i hörlurnarna till J =)

Sommaren 09, visst älskling?

Kommentarer
Postat av: isabelle

ja verkligen, japp du med eller? :)

2008-02-09 @ 14:26:27
URL: http://isabelleeeee.blogg.se
Postat av: isabelle

nu såg jag att du läser juridik, sorry. :)

2008-02-09 @ 14:27:21
URL: http://isabelleeeee.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0