Hellas

Idag var det jättefint väder på morgonen och dagen, så vi åkte till stan. Tyvärr blev det sämre väder nu på eftermiddagen, så det blev kallt. Men jag shoppade lite iaf, blev en brun/beige top ifrån H&M , hårspray och lite annat smått och gott. Sen mötte vi även John, så gick han med oss ett tag innan vi åkte hem.

Nu sitter jag och tittar runt lite och lyssnar på musik, medans J spelar på sin dator. Vi ska väl se en film snart, sen ikväll kl 21 väntar ett bord på Hellas på oss. Tänkte ta klänning ikväll, men tror jag tar topen, och piffar upp med lite halsband, armband, klackskor och lockat hår. Känns för formellt annars. Har tagit lite bilder med digitalkameran, men dom kan jag inte lägga in försen jag kommer hem igen.




Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0